Оплата
Безготівковий розрахунок з ПДВ для юридичних осіб або ФОП
Розрахунок відбувається на підставі рахунку-фактури. Від Вас знадобляться статутні документи юридичної особи (або ФОП).
Для платників ПДВ - це Витяг або свідоцтво ПДВ, для неплатників ПДВ - це Витяг з державного реєстру.
Надіслати документи просимо Вас на e-mail:info@inprom.kiev.ua
У листі вказуйте код або назву товару, на який Ви бажаєте отримати рахунок.
Ми також працюємо з бюджетними організаціями та за Договорами. Для отримання стандартного Договору надішліть нам запит на e-mail.
Разом з товаром, ми надаємо оригінали рахунка-фактури та видаткової накладної. Податкові накладні реєструються у встановлений термін через комп'ютерну програму для звітності "М.Е.Doc".
Важливо!
Рахунок-фактура діє до оплати протягом 2-х днів, на цей час замовлений товар бронюється. У разі ненадходження грошей у строк наявність товару на складі уточнюйте у менеджера.
Банківський переказ для фізичних осіб
Оплата відбувається на підставі рахунку-фактури, на розрахунковий рахунок у ПриватБанку. Сплатити можна через Приват24, термінал, касу ПриватБанку чи касу будь-якого іншого банку.
Необхідні реквізити Вам повідомить менеджер
Сплатити замовлення необхідно протягом 2-х днів, на цей час товар буде зарезервований.
Будь ласка, враховуйте, що при оплаті через каси ПриватБанку гроші зараховуються, як правило, протягом 1 години, а при оплаті через інші банки від 1 до 3 робочих днів.
Після оплати Ви зможете забрати товар самовивізом за адресою: м. Київ, вул. Академіка Кримського, 27 або замовити доставку по Києву та Україні.
